• Items

Voor 15:00 besteld op werkdagen vandaag verzonden

10% - 15% - 20% KORTING bij aankoop meer dan 2 producten

Gratis bezorging boven de 15,-

Pakket past door de brievenbus

Verzenden

Na ontvangst van uw bestelling gaan we deze zo snel mogelijk verwerken en aan u toesturen. Bestelt u op werkdagen voor 15.00u, dan wordt uw bestelling veelal dezelfde dag nog verzonden. De meeste bestellingen passen in een brievenbusdoosje. Hierdoor hoeft u niet thuis te zijn om uw 2TH-bestelling in ontvangst te nemen. Wel zo makkelijk!

Retourneren

Geen probleem! Retourneren kan binnen 14 werkdagen zonder opgaaf van reden.

Alleen even een korte check:

   Het 2TH-product zit in de originele ongeopende verpakking

   Het 2TH Product verkeert in ongebruikte staat

Retouren kunnen niet worden geaccepteerd wanneer:

   De 2TH-verpakking is geopend

   Het 2TH-product is gebruikt

Niet tevreden na gebruik?

Het kan natuurlijk voorkomen dat u een of meerdere 2TH-verpakkingen heeft gekocht waar u toch niet tevreden over bent. U vindt het betreffende product bijvoorbeeld niet fijn in gebruik. De voorkeur voor een specifieke mondverzorgingsproduct is namelijk zeer persoonlijk.

Retourneren en terugbetaling ongebruikte artikelen

Heeft u bovenstaande check bekeken en voldoet uw retour aan de gestelde voorwaarden? Dan kunt u de bestelling of een deel hiervan aan ons retourneren.

De retourzending verstuurt u naar:

2TH CARE Products
Afd. Retouren
Vincent van Goghweg 5
1861 CD Bergen
Nederland

Na ontvangst controleren we de staat van de producten en zullen we de retourbetaling binnen 14 dagen na retourontvangst van de producten aan u overmaken. U betaalt de kosten van het retour zenden van uw bestelling.

Heeft u hier vragen over? Neem dan even contact op met onze klantenservice, via email  info@2th.nl of via het telefoonnummer +31(0)72-7430058.

Verkeerde artikel ontvangen?

Ook wij maken wel eens een foutje. En natuurlijk lossen wij dit zo spoedig mogelijk voor u op. U kunt in dat geval een mailtje – eventueel voorzien van foto – sturen naar info@2th.nl. Wij zullen het verder met u oplossen.

Klachtenprocedure

Heeft u een klacht? Het kan voor ons heel behulpzaam zijn wanneer u een video of foto van de klacht toestuurt. Dit kunt u doen per e-mail via info@2th.nl. We horen graag van u, want van uw klacht kunnen wij leren om onze producten verder te verbeteren.

Uiteraard zijn wij ook telefonisch bereikbaar via +31(0)72-7430058, van maandag t/m vrijdag 9:00 – 17:00 uur.